Dlaczego odnoszące sukcesy firmy wybierają oprogramowanie VoIP?
#1
Zmniejszone koszty
Połączenia z telefonów stacjonarnych i komórkowych są kierowane przez Internet zamiast konwencjonalnych sieci telefonicznych. Ponadto nie potrzebujesz specjalnego sprzętu ani regularnej konserwacji, aby wykonywać połączenia telefoniczne za pomocą VoIP.
#2
Elastyczność i przenośność
Jedyne, czego potrzebujesz, aby w pełni korzystać z naszego oprogramowania call center i VoIP, to dostęp do Internetu. Oznacza to, że Ty i Twoi pracownicy możecie pracować z dowolnego miejsca, bez względu na to, gdzie się znajdujesz i jakiego urządzenia używasz.
#3
Wirtualne numery telefonów
Pozwól swojemu zespołowi pracować z dowolnego miejsca na świecie, zachowując lokalną obecność dzięki lokalnym numerom telefonów. Jeśli masz już numer telefonu, możemy łatwo przenieść go do KorbaSIP
#4
Łatwa instalacja i użytkowanie
Oprogramowanie VoIP jest łatwe do zainstalowania na dowolnym komputerze, tablecie lub telefonie i umożliwia odbieranie połączeń przez Internet. Liczba telefonów i numerów telefonów jest nieograniczona.